JOB`s WORLD WIDE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Home Based Employment (S433WX)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyFri Aug 10, 2012 6:21 am by huma

» Get your free employee. (S433WX)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyFri Aug 10, 2012 6:20 am by huma

» Get paid up to $250 (S433WX)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyFri Aug 10, 2012 6:19 am by huma

»  STUDY IN EUROPE HUNGARY (S433WX)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyMon Jul 30, 2012 5:20 am by huma

» IMMIGRATION TO CANADA (S433WX)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyMon Jul 30, 2012 5:19 am by huma

» ONLINE JOBS FOR PAKISTAN (PTV62)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptySun Jul 22, 2012 10:48 pm by ars

» OES Power Generator P1500E TO P6000E KW (S433WX)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyWed Jul 18, 2012 6:24 am by huma

» CEO OFFERS (N26B4Z)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyFri Mar 16, 2012 12:16 pm by IQBAL CHHOTANI

» INTERNET SERVICE. (N26B4Z)
HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) EmptyFri Mar 16, 2012 12:16 pm by IQBAL CHHOTANI

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Affiliates
free forum
 
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA ( NORWAY)

Go down

HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA  ( NORWAY) Empty HAR EG KRAV PÅ MERE LØNN - JOBBER PÅ PIZZARIA ( NORWAY)

Post by Admin Wed Dec 31, 2008 1:33 am

Motatt besked.. kan vi hjelpe?

..vet kos jeg kan finne ut me får det me har krav på i lønn

hva tenker du på?

for jeg jobber på pizzabakeren og me har ingen kvelds tilleg eller helge tilleg og får bare 85 prosent tilleg på helligdager
og me har 119 kr i timen

ok.. pizzaria er ofte litt vanskelige .. dem bytter folk som det passer om noen er missfornøgde
så om du liker jobben så ver litt forsiktig med å klage.. men klart du skal ha det du har rett på!

jeg er vel den som er mest fornøyd me der nede jeg tar alt og jobber hele veien for en pisselønn

ok må vere litt forsiktig å råde deg.. for det er et balanse punkt der man hurtig kan bli sparket kjenner de gutta der .. dem har ikke så mye å gå på dem tjener met på billig arbeids kraft Sad

og det er sykt syntes jeg men me har bestemt oss for og gå til fagforbunde me det

er enig .. men du må vurdere .. og vere forsiktig med det..

me skal få alle der nede skrive under på det og tenkte me skulle få me dagligleder og

om du får noen utenforstående til å komme unventa på besøk å sjekke .. der alle står kollektivt på .. men som regel er det få som er organisert i denne bransjen..

hvilken bedrift er det ? Pizza......

er det nordmenn som styre eller er de utlenninger?

pizza....

nordmenn

men jeg er selv medlem i fagforbunde og dem sier det at sånne bedrifter er redd for fagforbundet.

ok.. men,ver litt forsiktig.. ikke si for meget .. før du er sikker.. det kan hurtig bli sparken


jepp.. men om du oppfattes som syndebukk .. står du på listen over de som ryker ut

men sier ikke noe før me har snakket me fagforbunde
ka mener me det

ja det er det eg meiner ikke si for meget og tal med forbundet om det kan gjere noe
siden jeg begynte for 2 og et halvt år siden har jeg stigi 6 kr i lønn
ok.. men ta en telefon til forbundet og snakke ordenlig med dem.. det kan lønne seg.. men er du glad i jobben så trå litt forsiktig fram

elsker jobben min

men er det fagforbunde me skal kontakte eller fellesforbunde

men er det ikke noen steder på nette jeg kan finne ut av det

kan godt hjelpe meg

men trudde me hadde krav på helgedagstilleg selv mann er sjøfør enten burde alle få eller ingen
skrive en mail og spør: http://www.fagforbundet.no

men er du medlem ?

jeg er medlem
ok så skriver du en mail.. og holder det for deg selv til du vet hva som kan gjeres
men tar det ikke lang tid før de svarer
k eg legger denne samtalen på mitt forum.. ( uten navn )

nei de har daglig service og vil svare veldig hurtig!

da bare legg dette ut ..

men håper det ordner seg.. det er viktig du står sammen med de andre.Det er ofte det som er problemet at noen er for svake til så stå sammen og man risikere sin egen jobb mot at de andre kansje får bedre lønn.

Men skriv til fagforbundet og forklar,dem svarer deg og dem gjere ikke noe før dem avtaler neremer med deg.



eg har skrevet nå..

Ok lykke til!
Kansje noen av våres lesere kan gi gode råd?

Admin
Admin

Male
Number of posts : 171
Age : 63
Location : Denmark
Registration date : 2007-12-15

http://www.enrollproduct.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum